lördag 11 april 2009

black jim DJ set

5 kommentarer:

  1. Shit..När kan jag anlita min bästa polare som DJ?Jag ser att du har talang;)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vet nog inte hur jag hittade eran blogg, men nu när jag ändå har hittat den tänkte jag att ni kunde få tipsa mig om det bästa som finns i Berlin. Helst saker som händer mellan den 14 och 17 maj.

    SvaraRadera
  3. Jag tipsar gärna om Konrad Tönz, en exotisk bar på Falkensteinstrasse. Sedan är det lite vad man är ute efter och i vilken stadsdel man tänkt röra sig?
    Kreuzberg har mycket gallerier, barer och klubbar som vi känner till väl.
    Tipset är att ta sig till Kottbusser Tor och sedan vandra Oranienstrasse och bara se var benen bär!

    //M.

    SvaraRadera
  4. Givetvis är Black Jim Gallery värt ett besök en varm vår dag. Där bjuds det inte helt sällan på kaffe också=)

    SvaraRadera
  5. hej... Jag ska skulle behöva nått gott råd.. jag är konstnär här i sverige.. Jag och min mamma tänkte åka till berlin med våran konst.. jag bildkonstnär och min mamma glas onstnär.. hur är chanserna att få ställa ut på gallerier i berlin.. vi tänkte åka runt och visa upp vad vi gör o så.. Jag är inte lika erkänd som mor min men.. de gånger jag ställt ut så har jag altid sålt rubbet..har varit en ra referens hitils:) har ni nått tipps... MVH tjejerna K

    SvaraRadera